STATUS UPDATED!
Bissmilahirahmanirahim, selamat datang ke Cerita Hati, semoga segala perkongsian bermanfaat. ツاَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُه
Cerita Hati ツ™: B A C K ^ T O ^ S C H O O L !

Friday, 13 January 2012

B A C K ^ T O ^ S C H O O L !

Bermulanya cerita aqu kali ni dengan cerita sal HOSTEL aqu..
Korang ada tak yang stay kat hostel ? mesti bestkan..
Sama gak dgn aqu..
aqu da stay hostel dkt dengan 8 taon..
banyak pengalaman yang aqu da tempuh..
ada manis, ada jugak, tapi kadang^kadang masin gak la lao nak diikutkan,
tapi, lao kita bersabar, INSYAALLAH, kita akan dapat terus bertahan..
Tahun ni, melangkah ke alam SPM..
Jenuh r.. Kelas tambahan lagi, adoyai, camne erk..
kadang^kadang aqu bosan gak, tapi pk kan ma, abah, family, aqu teruskan gak walaupun dalam keadaan yang amat malas..
Bak kata pepatah, usaha tangga kejayaan, jadi untuk permulaan tahun baru ni,
aqu akan belajar sebaik yang mungkin untuk gapai cita^cita & impian aqu,
korang pon, tolong doakan aqu k..
Sabar separuh daripada iman, tu prinnsip aqu..
sentiasa bersabar dalam apa jua perkara yang kita lakukan,
insyaALLAH, yang diatas sana akan terus membantu kita..
AMIN.. :)

.



SUKA POST NI? LIKE JER.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Template Edited By Ain Donashi ♥ All Rights Reserved © 18 Feb 2012