STATUS UPDATED!
Bissmilahirahmanirahim, selamat datang ke Cerita Hati, semoga segala perkongsian bermanfaat. ツاَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُه
Cerita Hati ツ™: November 2012

Wednesday, 28 November 2012

JOM TOPUP PAHALA ^^


Jom tambahkan pahala dengan cara yang mudah kerana ISLAM ITU INDAH & MUDAH..


Cara Sunnah Baginda Rasul Sallallahu Alaihi Wasallam meminum air :

1. Minum dengan tangan kanan
2. Sebelum minum lihat kedalam air
3. Baca Bismillah sebelum mi
num
4. Minum sekurang-kurangnya 3kali teguk
5. Minum sambil duduk
6. Di sudahi dengan doa

Jom kita amal ツ

SUKA POST NI? LIKE JER.

Friday, 23 November 2012

SOB^SOB :(

WILL MISSING U GUYS..
EVERY SINGLE MOMENT..





Aku akan ingat kenangan kita bersama..
SAYANG SEP MU KETAT^KETAT !
SELAMANYA..
LOVE U GUYS FOREVER !

SUKA POST NI? LIKE JER.

THINK ABOUT IT !


Lama tak update.. Sekarang along tengah exam..Sesak giler otak ni,
bercampur aduk dah sume.. Masalah-II yang belum tentu ada penghujungnya..
Orang lain duk fikir pasal masalah negara, kita duk fikir hal yang belum tentu kita dapatkan benda tu..
Hurmm.. Lumrah dunia.. Kadang-II ada orang suka, kadang-II tak.. Terserahlah..
Cakap pasal hati ni, kadang-II memeritkan yang teramat sangat!!!
Aku nak kau tau yang aku sayang kau gile-II, tapi..
aku tau yang kau takkan ada perasaan tu lagi kat aku & aku tau kita takkan balik cam dulu lagi..
Dalam hati aku hanya ALLAH S.W.T je yang tau betapa happy hidup aku bila kau muncul balik dalam hidup aku.. Tapi, lain jadinya.. Kau dah tak macam dulu lagi..
And aku tau yang kau still sayangkan ex kau..
Aku faham.. Tapi..
I need my old life!! Hurm.. Kalau dah tak suka kenapa muncul balik dalam hidup ni!
Aku sebenarnya dah PENAT + LETIH + SEKSA dengan benda yang ntah apa-II ni..
Aku tau yang aku ni tak macam yang kau harapkan,
So, tolong jangan buat aku bagi harapan kat kau.. Aku tau aku bukan macam SI DIA..
Aku cuma manusia biasa yang ada hati & perasaan macam orang lain..
Aku harap yang aku akan dapat buang kau jauh-II dari HIDUP AKU..
FOREVER & EVER, FOR THE WHOLE LIFE!
FULLSTOP!






SUKA POST NI? LIKE JER.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Template Edited By Ain Donashi ♥ All Rights Reserved © 18 Feb 2012