STATUS UPDATED!
Bissmilahirahmanirahim, selamat datang ke Cerita Hati, semoga segala perkongsian bermanfaat. ツاَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُه
Cerita Hati ツ™: HATI..

Monday, 31 December 2012

HATI..

Ya ALLLAH..
Andai hati ini mampu untuk berkata-II & luahkan segala rasa yang aku pendamkan selama ni, aku rasa mungkin melimpah perkataan yang dikeluarkan olehnya..
 Aku tak boleh lupakan kau walau sikit pun.. Ya ALLAH, tolonglah hambamu yang hatinya sedang berbelah-bagi ini.. Serius aku cakap yang aku dah tak boleh nak buat apa-II lagi, makin aku try nak lupakan kau, makin dekat aku rasa kau dengan aku, tapi, aku tahu yang kau dah balik baik dengan dia..
Aku tahu yang ajal, maut, jodoh, pertemuan semua ditentukan oleh ALLAH,
Aku sebenarnya dah penat dengan semua ni,
Untuk kau, kalau kau baca entry aku ni, aku harap kau boleh rasa apa yang aku rasa sekarang, tentu kau tahu betapa sayangnye aku kat kau, tapi kau tak paham sebab aku tahu yang kau EGO, EGO dengan perasaan kau sendiri.. Kau tak pernah fikir perasaan aku.. Aku tau yang cinta kita pernah terkubur dulu, tapi semuanya sebab kau sendiri yang buat hal ! Betapa azabnye bila kau muncul dalam ingatan aku, & untuk pengetahuan kau, aku akan nangis bila ingatkan hal ni, aku sentiasa doakan yang kau akan lenyap dari ingatan aku SELAMANYA..

SUKA POST NI? LIKE JER.

2 comments:

airis aries said...

Salam..
Cinta biarlah dari hati yang ikhlas..bukan terpaksa,dipaksa..

MISS STEADY DIARIES said...

tq.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Template Edited By Ain Donashi ♥ All Rights Reserved © 18 Feb 2012