STATUS UPDATED!
Bissmilahirahmanirahim, selamat datang ke Cerita Hati, semoga segala perkongsian bermanfaat. ツاَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُه
Cerita Hati ツ™: 2013

Sunday, 22 December 2013

Kasut Sukan Baru ^^



Selamat malam semua. Alhamdulillah masih terus bernafas hari ni :). Tak tau nak update apa :( Semalam, kitaorang satu family pergi jalan-jalan sambil membeli belah, sekolah dah nak bukak, jadi, habiskan duit la untuk beli pakaian sekolah. Aku? Beli pakaian seragam baru untuk pengawas sesi tahun depan, sebab barang-barang aku masa lower six dah cukup & masih boleh diguna pakai lagi. Kemalasan melanda bila kena jadi pengawas, walaupun aku tau amanah dah ditetapkan untuk aku. Nak atau tidak,  perlu terima dengan hati terbuka :) Semalam, masa jalan-jalan, kitaorang masuk kedai kasut untuk beli kasut sekolah adik aku, tangan aku pun terus je pergi belek kasut sukan. Cantik tak payah cakap, tengok harga pun aku dah senyap. Budget aku tak cukup woii. Duit aku simpan ada sikit-sikit je. Nak mintak takut menyusahkan. Nenek aku pun tengok aku duk belek-belek kasut tu. Nenek aku cakap kalau nak ambil jela, kasut aku yang selalu aku pakai untuk main badminton dengan kawad dah lusuh, tapak kasut dah rosak. Aku cakap biar jela dulu. Tak nak menyusahkan. Lepas tu,pak sedara aku pun cakap ambik jela, aku pun pilih kasut yang aku berkenan.
 


kasut jenama LINE 7 : RM 49.99

Rupa-rupanya, paksedara aku nak belanja. Ni yang sayang ni :) TQ Cikmi. Dia suruh aku amik yang mahal sikit daripada ni, tapi aku yang tak nak. Takat ni, kira alhamdulillah orang nak belanja. Lagi pun, aku guna bukan nak main peringkat Sukan Dunia, takat-takat peringkat sekolah boleh jela.^^

SUKA POST NI? LIKE JER.

Wednesday, 18 December 2013

Giveaway Tamat! Rezeki Bulan Disember :)



Dengan lafaz bismillah, Giveaway yang aku anjurkan bersama rakan aku secara rasminya DITUTUP. Walaupun tiada sambutan, hanya 2 orang sahaja yang mencuba nasib walaupun tidak mengikut peraturan yang telah ditetapkan. Tapi tak mengapa, review blog para peserta akan turut dilaksanakan. In Sha Allah :)

Bercerita mengenai rezeki, alhamdulillah, aku Tudung Pashima Turki saiz besar dari Giveaway KLIK SINI.
Hadiah tengah on the way. Terima kasih :) Korang kalau nak membeli belah tudung boleh ke sini.

Kedua, dah kalau namanya rezeki tak akan kemana, alhamdulillah, aku berjaya menjadi pemenang hadiah utama Giveaway KLIK SINI. Hadiah? RM50. Masyuk tu. Alhamdulillah. Terima kasih banyak-banyak :)

SUKA POST NI? LIKE JER.

Wednesday, 11 December 2013

Review Blog & Topup Giveaway By Aika & Ain



[ STICKY POST UNTIL 11TH DECEMBER 2013]


Bismilahirahmanirahim.


Review Blog & Topup Giveaway By Aika & Ain

Review Blog & Topup Giveaway By Aika & Ain bermula pada hari ini, 4hb Disember 2013, iaitu tepat jam 8.30 malam sehingga 8.30 malam 11 Disember 2013. GA ini hanya berlangsung selama seminggu. Jadi, anda semua dijemput untuk memeriahkan GA kali ini.

Syarat-syarat penyertaan :
  1. Terbuka kepada semua blogger Malaysia sahaja.
  2. Wajib mempunyai blog & facebook (Twitter & instagram) *sunat.
  3. Wajib follow blog, like fanpage, add twitter & instagram*jika ada semua sponsor.
  4. Buat entry bertajuk "Review Blog & Topup Giveaway By Aika & Ain".
  5. Tampal gambar giveaway tersebut & backlink/letakkan link giveaway.
  6. Giveaway akan berlangsung seperti biasa jika penyertaan melebihi 20 orang, jika kurang, secara automatiknya TOPUP tidak akan diberikan & review blog sahaja sebagai hadiah. Jadi, ajak kawan-kawan yang lain ok?
  7. Pemenang akan dipilih melalui Encik Random. 
Senarai sponsor :
  1. Follow blog : AIKA , AIN,
  2. Like fanpage : 



     3. Follow twitter :


     4. Follow instagram*kalau ada : Elsamyra

     5. Senarai hadiah :

           1. Review blog : 5 Orang
           2. Topup (Celcom/Maxis/Digi) : 4 Orang x RM 5
           3. Shishiedo mask : 3 keping x 2 Orang

Selamat menjoinkan diri.

p/s : Kepada yang nak jadi sponsor, boleh pm Aika di FB.


SUKA POST NI? LIKE JER.

Thursday, 5 December 2013

3 Cerita, 3 Situasi Berbeza



Selamat petang semua. Sebenarnya, aku nak buat entry ni kelmarin, tapi tak kesampaian. Jadi aku buat entry ni hari ni. Dua hari lepas, aku dapat berita daripada sahabat aku yang ayah guru geografi fizikal aku dah meninggal akibat serangan strok. Dah dekat seminggu arwah sakit. Al-fatihah untuk arwah ayah cikgu aku.

Cerita kedua, pagi semalam, aku terkejut dari tidur selepas azan subuh. Tiba-tiba telefon bimbit aku berbunyi, ada lima keping mesej dari sahabat-sahabat aku yang mengatakan bahawa ayah salah seorang rakan sekelasku telah kembali ke rahmatullah sebelum subuh itu. Sempat juga aku mengenali ayah arwah yang beberapa kali datang ke sekolah bagi menghadiri mesyuarat PIBG di sekolah kami. Namun, tiada kesakitan & tanda-tanda yang arwah akan pergi menghadap illahi. Al-fatihah.

Cerita ketiga mengenai banjir yang kini berlaku hampir di seluruh pantai timur. Aku dikejutkan dengan berita yang rumahnya sudah ditenggelami air. Nasib mungkin tidak menyebelahi beliau, mungkin ada barang-barang kesayangan sahabatku ini tenggelam kerana tidak dapat diselamatkan oleh kerana beliau kini berada di pusat pengajian tinggi. Harapan aku moga keluarganya berada dalam keadaan yang selamat & perkara ini tidak berlarutan. Aku yakin bahawa Tuhan ingin memberikan yang lebih baik untuk kau sekeluarga. Amin.

SUKA POST NI? LIKE JER.

Wednesday, 4 December 2013

Simple Holiday Giveaway by SN



Jom join GA ni :)
SIMPLE HOLIDAY GIVEAWAY BY SN
11 NOV - 6 DEC

[ CLICK BANNER TO JOIN ]
_________________________________________________________________________________

SENARAI HADIAH
SIMPLE HOLIDAY GIVEAWAY BY SN

1. Abaya Dubai material nida by Hasnur Haniim Collection's x1
2. Dress Damia material chiffon ( full lining ) by Hasnur Haniim Collection's x1
3. Sepasang Handsock by Hasnur Haniim Collection's x1
4. Felt Craft by Jaja x3
5. Tasbih Digital + Kompas by Tudung & Pakaian Muslimah ShuhadaHalim SemuaShop x5
6. Pensel box (lengkap alat tulis + pensel warna) by Tudung & Pakaian Muslimah
ShuhadaHalim SemuaShop x1
7. Pasmina turki saiz besar by Tudung & Pakaian Muslimah ShuhadaHalim SemuaShop x1
8. Tudung turki bidang 50 by Tudung & Pakaian Muslimah ShuhadaHalaim SemuaShop x1
9. Tudung turki bidang 60 by Tudung & Pakaian Muslimah ShuhadaHalim SemuaShop x1
10. Shawl by SoldOutScarves x2
11. Lotion by Eymasu x2
12. Layered Cardigan warna royal blue by NisAza Hijab x1 *postage ditanggung pemenang*
13. Pashmina by Nur Illa x3
14. 2 Keychain by Saljiah Zafirah x1
15. Button badge by Ain Rahman x2
16. Cute notebook by Ain Rahman x1
17. 2 Unit Fridge Magnet by Nur Farahain x2
18. Top Up RM 5 by Khalid Kyle x2
19. Top Up RM 5 by Nor Nadia Syakila x3
20. Top Up RM 5 by Siti Norhaziqah x2
21. Top Up RM 5 by Nadia NK x2








SUKA POST NI? LIKE JER.

Tuesday, 3 December 2013

23th Birthday Giveaway by MisEyz Blurz



Bismilahirahmanirahim. Saya menjoinkan diri untuk GA kali ini :)


klik SINI untuk join

SUKA POST NI? LIKE JER.

Random Giveaway RM50 Tunai oleh HASRULHASSAN.COM



Selamat malam semua :) Jom join GA ni, manalah tau ada rezeki banjir-banjir ni. Hehehe.




Nak join? klik SINI


SUKA POST NI? LIKE JER.

Thursday, 28 November 2013

GA November 2013 Nurul Yui - Pantun & Menang



Selamat malam semua. Jom join GA menarik ni. Terbaik habaq hang. Hahaha :D



Nak join? Klik SINI

Pantun :
Hati ini merasa resah gelisah,
Berfikir sejenak melayang-layang,
Berpegang tangan sebelum nikah,
Adakah dipanggil berkasih sayang?


Usai solat merasa tenang,
Dilimpahi dengan barakah,
Untuk menikmati kasih sayang,
Adalah bercinta selepas bernikah.

SUKA POST NI? LIKE JER.

Mega Giveaway by Mojatcerewet.com



Jom kita join :)
Mega Topup GiveAway By Mojatcerewet.com
KLIK BANNER UNTUK JOIN

Jom join Mega Topup GiveAway By Mojatcerewet.com sejumlah RM255 Topup untuk dimenangi! Klik banner atau klik SINI untuk join !

Mega Topup GiveAway By Mojatcerewet.com dianjurkan oleh Mojat dan disponsor oleh Adam Faiz,Fatin Farhanah,Munirah Rahman,Aina roseberry,Ana Ahmad,Cik Amal,Kasih Lestari Abadi,Anis AMira,Izyanyancinnamon,Maisarah,Hawa Syazana dan coretanku inpirasiku !

SUKA POST NI? LIKE JER.

Wednesday, 27 November 2013

Jejak Dosa By Nur Mayani

                                                                                        
Alhamdulillah, dengan izin Allah, sudah beberapa hari tamatnya peperiksaan Semester 1 bagi pelajar Tingkatan 6 seluruh Malaysia. Semoga keputusan yang dikeluarkan nanti gempak :) Hari ini, aku nak berkongsi sesuatu dengan korang semua, kelmarin, aku ada lihat suatu post di Facebook yang mencari tiga pemenang untuk memenangi buku JEJAK DOSA yang ditulis sendiri oleh Nur Mayani. Sejujurnya, aku tidak pernah mengenali penulis ini, tetapi setelah dilihat biografi yang ditulis di belakang buku gambar yang dipost itu, beliau seperti seorang penulis dan bagi aku adalah seorang pemikir yang hebat. Jadi, aku telah mencuba nasib dengan menghantar karya cubaan ku. Jikalau korang hendak mencuba, boleh pergi kesini :


Cubaan karyaku : Tangan Kecil

Hari ini, sudah cukup sebulan pemergian arwah. Sebulan yang seakan-akan kelmarin Sang Pencipta menjemputnya kembali pada tempat asalnya. Masih terngial-ngial di telinga ku suara arwah yang sering bercerita, tidak pernah bosan untuk berkata-kata walaupun hanya sepatah. Kesedihan yang tidak dapat aku sangkal lagi, air mata mula bergenang laju, namun aku tahu Dia telah tetapkan yang terbaik untuk aku dan kami sekeluarga.

"Ain, sudahlah. Mak tengok Ain dah beberapa hari tiada selera makan. Mak tak mahu tengok Ain macam ini. Mari, mak suapkan Ain". Sapa Mak Hanum, ibu Ain. Seorang ibu yang sangat penyayang, memahami setiap keperluan hidup anak-anaknya. Tanpa Mak Hanum, Ain merasakan hidupnya kosong selepas permergian arwah yang sangat disayanginya.

"Mak, tak mengapalah, Ain masih kenyang lagi, lagipun Ain perlukan masa untuk bersendirian. Kalau Ain lapar, nanti Ain cakap dekat mak", kata Ain diselangi senyum yang penuh dengan kesedihan yang diselindungnya. Namun, sebagai mak yang melahirkannya, membesarkannya dan setiap masalah diluahkan kepadanya, Mak Hanum tahu yang Ain masih bersedih.

Aidil, ibu nak Aidil tahu yang ibu sayangkan Aidil lebih dari segala-galanya. Walaupun ibu tahu yang Aidil adalah hasil hubungan haram ibu dan ayah Aidil, ibu berdosa Aidil, maafkan ibu sayang, ibu tahu ini adalah balasan Tuhan pada ibu setelah semua ini berlaku. Namun, setelah ayah Aidil tinggalkan ibu, hanya Aidil sahaja harta yang ibu ada. Ibu tak hiraukan Aidil, ibu benci lihat muka Aidil. Tiap kali wajah kecil Aidil menatap mata ibu, ibu hanya lihat wajah ayah Aidil yang ibu benci. Hingga suatu hari, Aidil jatuh sakit, doktor khabarkan yang Aidil ada masalah jantung, masa tu hanya Tuhan sahaja yang tahu betapa luluhnya hati ibu, ibu minta ampun sayang. Mulai hari itu, ibu jaga Aidil baik-baik, segala perasaan benci itu ibu buang supaya ibu dapat Aidil jaga sebaiknya. Tapi, Tuhan lebih sayangkan Aidil kerana Tuhan menjemput Aidil lebih awal dari ibu. Doakan ibu sayang, moga kita berjumpa di Jannah nanti, ibu akan selalu lawat kubur Aidil, doakan kesejahteraan Aidil dekat sana. Doakan ibu menjadi insan yang baik pada masa akan datang di dunia dan akhirat. Ibu sayang Aidil.

SUKA POST NI? LIKE JER.

Wednesday, 13 November 2013

Cerpen : Cinta Bersulam Kasih (Part 5)

 “Mama, kita nak ke rumah siapa ni? Macam ada malam penting je malam ni, Sarah ada banyak kerjalah ma, assignment dah nak hantar lusa, penting sangat ke malam ni ma?” Soal Sarah.
“Rumah kawan lama mama, mama dah lama lost contact dengan dia, tiba-tiba hari tu terjumpa balik dekat salon. Terkejut mama, ni yang dia jemput kita, nak sambungkan balik tali silaturrahim yang dah lama terpisah tu”, ujar Puah Habibah panjang lebar.
Dalam fikiran Sarah, hati mamanya itu yang paling penting, apa yang terbaik buat mama, itulah yang terbaik buat Sarah. Dia cuba untuk tidak melawan semua kehendak mama selagi ianya tidak bercanggah dengan agama. Dia mahu menjadi anak yang solehah buat mamanya, namun perasaan hati yang sakit dengan perangai papanya membuatkan dia cuba untuk menghilangkan perasaan itu namun dia tidak mampu.
“Balqis, kalau mama nak tanya sikit boleh tak?”, senyum Puan Habibah.
“Apa ma? Macam serius saja bunyinya”, teka Sarah.
“Sarah sudah ada teman lelaki? Mama tengok Sarah selalu sibuk dengan belajar, jarang keluar dengan rakan-rakan. Bukan mama tak suka, mama lagi bersyukur kerana Sarah tidak terlibat dengan perkara-perkara yang bercanggah dengan agama dan menjaga nama baik keluarga kita, mama tahu Sarah baik orangnya. Tapi, umur Sarah dah masuk 23 tahun, kalau sudah ada calon bagitahu mama, bawa jumpa mama, mama nak juga kenal orang yang pandai ambil hati anak mama yang benkeng ni”, penjelasan panjang oleh Puan Habibah diselangi dengan usik.
“Mama, selagi boleh, Sarah nak orang itu sah bersama Sarah, mama bukan ke selalu pesan, bercinta selepas nikah itu sangat indah. Sarah mengimpikan perkara seperti itu berlaku dalam kehidupan Sarah. Biarlah orang itu  boleh menjaga Sarah, zuriat kami di dunia dan akhirat. Kalau boleh, Sarah nak habiskan belajar dulu sebelum berfikir mengenai perkara ni, tapi kalau tak dapat nak elak juga nak buat macam mana, jodoh, ajal, maut, semua di tangan Tuhan.” Senyum Sarah.



Bersambung...

SUKA POST NI? LIKE JER.

Friday, 18 October 2013

Cerpen : Cinta Bersulam Kasih (Part 4)



“ Angah, malam ni angah balik awal tau, mama nak jemput kawan mama makan malam dekat rumah kita “, pesan Datin Hasnah
“Insyaallah ma kalau kerja cepat habis, lagipun baru seminggu angah kerja, banyak benda lagi yang kena belajar, kalau papa izinkan balik awal nanti angah balik.”
“Abang, jangan lupa balik awal malam ni, rumah kita ni ada orang nak datang, along pun nak balik juga malam ni, dapatlah awak bermain dengan cucu kesayangan awak nanti“, senyum lebar Datin Hasnah.
“Kalau kerja saya tak banyak, sempatlah saya balik awal.” Datuk Hasyim berlalu pergi.
Sejak mula bekerja, Hanif mula menunjukkan prestasi serta mengumpulkan konsentrasi dan semangatnya hanya untuk kerja, setelah selesai perkara di pejabat dia terus pulang ke rumah dan tidak lagi keluar malam seperti dulu. Dia mula menunjukkan sikap perubahan yang positif.
“Sarah, malam ni ikut mama, kawan mama ajak kita makan malam di rumahnya.” Pesan Puan Habibah.
“Sarah penatlah ma, kalau tak pergi boleh tak? Mama sahaja yang pergi, lagipun Sarah banyak kerja perlu dibuat ni.”
“Mana boleh macam tu sayang, malam ni Sarah ikut mama tau, lagipun esokkan cuti, kuliah tak ada.”
“Baiklah, Sarah ikut mama, tapi jangan lama-lama tau, Sarah banyak assignment nak kena siapkan.”
“Pakai baju cantik-cantik tau, mama nak kenalkan Sarah dengan kawan lama mama, dah lama mama tak jumpa dia selepas habis belajar dulu“, ujar Puan Habibah.
“Tapi nak pergi rumah siapa?” Bisik Sarah didalam hatinya.
Perasaannya mula tertanya-tanya, mamanya tidak pernah berkelakuan seperti ini, selalunya jika Sarah tidak mahu mengikut pasti dia akan mengiayakan sahaja. Tetapi tidak kali ini, detik hati Sarah ini mungkin perkara penting, tetapi apa?
“Kejap lagi angah balik mama, banyak kerja belum siap ni, angah suruh papa balik dulu, kejap lagi angah balik, janji! Assalamualaikum mama“, janji Hanif. Lantas dia menyiapkan kerja-kerja yang masih perlu disiapkan secepat mungkin untuk mesyuarat dengan ahli lembaga pada pagi esok. Dia juga berfikir mengapa mamanya beria-ria menyuruhnya pulang secepat yang mungkin, baginya untuk berjumpa dengan orang tidak dikenali itu bukanlah suatu perkara yang mustahak kecuali atas urusan kerja, barulah dia ingin berjumpa.
Baginya, kebahagiaan yang ada dalam dirinya hanya dulu, sebelum mama dan papanya bertengkar serta memutuskan untuk bercerai, kini, semua itu hanyalah satu igauan ngeri yang makin menyeksakan hatinya. Namun, disebalik apa yang terjadi, Balqis mengetahui bahawa Sang Pencipta telah menetapkan yang terbaik buat dirinya serta mamanya. Baginya, ini adalah takdir yang telah ditetapkan untuknya dan Balqis bersyukur kerana masih mempunyai mama yang kasih sayangnya sikit pun tidak pernah luntur. Meskipun papanya tidak pernah mengambil peduli mengenai dirinya, dia tidak pernah kisah jika suatu hari nanti jasa mamanya yang hanya dibalas hingga hujung nyawanya.



Bersambung...

SUKA POST NI? LIKE JER.

Wednesday, 18 September 2013

Terima Kasih Semua ^^



Alhamdulillah, pada 17hb September baru-baru ini, aku telah menjejakkan kaki melangkah ke alam remaja 18 tahun. Usia yang penuh dengan cabaran dan sebagai permulaan untuk sebuah kelangsungan hidup yang sentiasa menuju ke sebuah destinasi keberkatan. Terima kasih buat keluarga sahabat, rakan, guru, adik, kakak & abang yang memberikan ucapan serta mendoakan kebaikan untuk aku. Moga doa itu berbalik kembali kepada kalian, insyaALLAH.



Terima kasih yang tidak terhingga buat seorang sahabat, nukilan yang kau hasilkan untuk aku sangat aku hargai, sedih itu mungkin, tetapi kegembiraan itu sudah semestinya. Terima kasih.
Buat seorang sahabat & seperjuangan dalam kelasku, terima kasih untuk hadiah yang telah kau berikan, semoga akan menyuntik semangatku supaya terus berusaha dengan lebih gigih.
Buat mama & abah, terima kasih kerana melahirkan ku ke dunia ini, ku sangat bersyukur & gembira menjadi puteri buat kalian berdua. Terima kasih.
Buat guru-guru, terima kasih kerana telah menjadikan aku insan yang berguna & berpengetahuan dalam pelbagai ilmu. Tanpa kalian siapalah aku.
Buat sahabat-sahabat seperjuangan, terima kasih kerana sudi menjadi sahabat untuk aku, aku memohon kepada-Nya, moga persahabatan ini akan berkekalan buat selama-lamanya hingga ke syurga. Amin.
Untuk kakak-kakak bilik asramaku, terima kasih kerana melayan kerenahku selama ini, kalian semua sangat aku sayangi.

Buat semua, doakan aku supaya terus berjaya untuk menjadi insan yang berguna di dunia & akhirat. Moga kekuatan yang di beri dapat aku gunakan untuk masa hadapan. InsyaALLAH.

SUKA POST NI? LIKE JER.

Friday, 6 September 2013

Cerpen : Cinta Bersulam Kasih (Part 3)

“Puteri Sarah Diana Binti Dato’Ismail! Awak termenung apa tu? Dah sampai ke planet Marikh ke?”, sergah Puan Fatihah yang merupakan seorang pensyarah Fakulti Undang-undang di Universiti Teknologi Mara.
Gamat Dewan Mawar dengan bunyi sorakan dan gelak ketawa mendengar sergahan itu.

“ Shhhh.. Diam semua! Sarah? Lepas kuliah nanti, awak jumpa saya”, pesan Puan Fatihah.

“ Maafkan saya puan, baiklah”. Berdebar laju hati Sarah apabila Puan Fatihah meminta untuk berjumpa dengan dia selepas kuliah, muka tiba-tiba berubah menjadi pucat kerana tidak keruan.

  “ Masuk! Ye Sarah, jemput duduk, saya ada sedikit hal nak berbincang dengan awak.”

“ Ya Puan, jikalau pasal tadi, saya minta maaf, lain kali saya berjanji tidak akan mengulanginya lagi.”

“ Sarah, awak merupakan salah seorang pelajar cemerlang fakulti undang-undang, saya cuma pelik dengan kelakuan awak sejak beberapa hari ini, awak asyik termenung ketika dalam kelas saya juga kelas-kelas yang lain, saya takut ini akan merosakkan prestasi pembelajaran awak. Boleh saya bertanya? Apakah masalah yang awak sedang hadapi sekarang? Awak boleh bercerita pada saya dan saya bersedia untuk mendengar bila-bila apabila awak sudah bersedia.”

“ Saya keluar dulu puan, assalamualaikum”

“ Wa’alaikumsalam.” Jawab Puan Fatihah dengan penuh tanda Tanya dengan harapan agar pintu hati Sarah akan terbuka untuk bercerita.

Muka Sarah mula berubah warna, samaada mahu menangis atau menahan malu kerana peristiwa di kelas tadi. Dia cuba untuk tidak mencampurkan urusan peribadi dengan pembelajaran namun dia juga tidak mampu dan berdaya. Keluarga mereka akan berpecah belah, mama dan papa akan bercerai, kasih sayang antara mereka pasti akan terlerai jika hal ini tidak diselesaikan dengan segera. Anak mana yang mahu melihat perkahwinan yang terbina selama tiga puluh tahun musnah sekelip mata akibat orang ketiga. Papanya mula menjalinkan hubungan bersama seorang wanita muda, sebaya dengan Sarah. Sakit hati mula menjengah ke dalam diri apabila teringatkan hari dimana mama dan papanya bergaduh kerana papanya sudah banyak hari tidak pulang kerumah. Hati isteri mana yang tidak robek jika suaminya mempunyai hubungan sulit bersama perempuan lain yang sebaya dengan anaknya sendiri. Hancur hati, luluh jiwa ini taktala papa mula dingin bersama mama mahupun anak-anak.

“ Angah, malam ni angah balik awal tau, mama nak jemput kawan mama makan malam dekat rumah kita “, pesan Datin Hasnah




Bersambung...

SUKA POST NI? LIKE JER.

Segmen : MKM MINI SPECIAL GIVEAWAY

Lama tak buat entry & join segmen, sibuk dengan assigment*kononya ( haha ), jom join segmen ni :)



Syarat Penyertaan Giveaway
1. Follow blog Add/Follow FB Izzat Syahir dan Like Fanpage Mujahadah Kalam Muslim
2. Like Fanpage 4Life Transfer Factor Pantai Timur Besut & Batu Pahat
3. Buat entri bertajuk MKM MINI SPECIAL GIVEAWAY
4. Copy coding yang telah disediakan dan paste kan ke dalam ruangan HTML dan Publish entri.
5. Tinggalkan URL entri anda ke dalam ruangan komen entri INI.
6. Pemenang akan ditentukan melalui cabutan bertuah secara manual.
7. Giveaway ini akan berlangsung dari 5/9/2013 sehingga 10/10/2013


Hadiah Giveaway
1. TOP REFERRAL: HADIAH MISTERI
2. 12 FELT BOOKMARK
3. 2 MAJALAH JOM
4. 1 BUAH BUKU KANAK-KANAK
5. 10 HADIAH MISTERI
6. 5 BUTTON

30 HADIAH UNTUK DIMENANGI


SUKA POST NI? LIKE JER.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Template Edited By Ain Donashi ♥ All Rights Reserved © 18 Feb 2012