STATUS UPDATED!
Bissmilahirahmanirahim, selamat datang ke Cerita Hati, semoga segala perkongsian bermanfaat. ツاَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُه
Cerita Hati ツ™: Thanks because being Apart of My Life :)

Friday, 8 March 2013

Thanks because being Apart of My Life :)


Salam berblogging semua.. Sihat? Moga semua berada dalam keadaan sihat hendakNya.. Entry kali ni, saya tujukan yang teramat khas untuk AWAK*kasi besar sikit biar awak nampak.. ( Siapa AWAK yg saya maksudkan biarlah rahsia*POYO ! )
Sebelum tu saya nak memohon seribu kemaafan sebab selalu stalk fb dgn blog awak.. Sory.. Saya just nak tahu perkembangan awak, tu je.. Walaupun saya tahu awak tak ada kat sini & mungkin takkan baca entry ni.. Sejujur-jujurnya hanya dengan cara inilah satu-satunya cara yang dapat saya luahkan segala apa  semua yang terpendam & terbuku terlalu lama dalam hati ini*sory blog !
Walaupun saya tahu yang awak mungkin ingat saya*mungkin je !
Bila saya bukak fb , awak like semua  hampir semua yang saya tulis..
Tu jela tanda yang awak masih ingatkan saya *mungkin.. Btw, TQ..

 Kelmarin, masa saya kemaskan bilik, saya terjumpa satu kertas yang tertulis nama & no gf awak, no tu awak pernah kasi kat saya dulu.. Huhu, tak sangka masih simpan sampai sekarang, *dalam hati ALLAH je yang tau
Saya rasa macam nak tekan je no tu, tapi rasa macam tak sanggup je pulak.. Then saya terus gumpal terus melayang dalam mulut TONG SAMPAH yang berdaulat tu*kesian betul ! Takpelah.. Saya hanya mampu berdoa & terus mendoakan kebahagiaan korang berdua..
 
" Saat tiada waktu lagi untuk kita berjalan seiring,
saat tiada lagi untuk kita berkongsi kisah girang,
Cukup saja ku rapatkan jari jemariku.. Menangkupnya,
Lalu mendoakan dirimu..
Dengan cara itu aku memohon agar DIA selalu menjagamu "



Awak..
" Bisikku pada Tuhan yang SATU, 
Lindungilah dirimu wahai empunya hati, 
Disetiap langkah,
Disetiap hela nafasnya,
Disetiap keli matanya,
Disetiap degup jantungnya,
Banyak yang ingin ku pohon & kuharapkan untuknya,
tapi jika satu sahaja yang dimakbulkan olehMU,
Lindunglah iman dihatinya kerana dengan iman yang ada,
dirinya pasti selamat di dunia & akhiratnya.. "
p/s : tolong doakan kebahagiaan saya .. :)

SUKA POST NI? LIKE JER.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Template Edited By Ain Donashi ♥ All Rights Reserved © 18 Feb 2012