STATUS UPDATED!
Bissmilahirahmanirahim, selamat datang ke Cerita Hati, semoga segala perkongsian bermanfaat. ツاَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُه
Cerita Hati ツ™: Petua Kecantikan Dalam Islam

Saturday, 6 April 2013

Petua Kecantikan Dalam Islam

Salam berblogging semua.. Tahap kepanasan yang agak melampau kat sini, harap-II Allah permudahkan segalanya.. Amin.. Baiklah, hari ni Aika nak kongsikan sikit mengenai petua kecantikan dalam Islam.. Sikit je, tak banyak pun, hehe..

Petua :
  1.  Merahkan bibir : Sapu madu asli pada bibir setiap mlm sebelum tidur.
  2.  Kulit cerah dan licin: gosok limau nipis pada badan dan muka ketika mandi. 
  3. Hilangkan bintik hitam dan putih : Sapu muka dgn putih telur, kemudian tampalkan dgn tisu muka, sekali lagi sapu putih telur atas tisu muka yg ditampal, biarkan kering. Setelah kering, tanggalkan perlahan-lahan.
  4. Hilangkan parut jerawat : Tumbuk kulit kayu manis hingga jadi serbuk. Ambil sedikit serbuk kayu manis tambah dgn air dan sapu pd bekas jerawat.

SUKA POST NI? LIKE JER.

1 comment:

IeZwa RazK II said...

Nice info, thanks for sharing

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Template Edited By Ain Donashi ♥ All Rights Reserved © 18 Feb 2012