STATUS UPDATED!
Bissmilahirahmanirahim, selamat datang ke Cerita Hati, semoga segala perkongsian bermanfaat. ツاَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُه
Cerita Hati ツ™: Terima Kasih Semua ^^

Wednesday, 18 September 2013

Terima Kasih Semua ^^



Alhamdulillah, pada 17hb September baru-baru ini, aku telah menjejakkan kaki melangkah ke alam remaja 18 tahun. Usia yang penuh dengan cabaran dan sebagai permulaan untuk sebuah kelangsungan hidup yang sentiasa menuju ke sebuah destinasi keberkatan. Terima kasih buat keluarga sahabat, rakan, guru, adik, kakak & abang yang memberikan ucapan serta mendoakan kebaikan untuk aku. Moga doa itu berbalik kembali kepada kalian, insyaALLAH.



Terima kasih yang tidak terhingga buat seorang sahabat, nukilan yang kau hasilkan untuk aku sangat aku hargai, sedih itu mungkin, tetapi kegembiraan itu sudah semestinya. Terima kasih.
Buat seorang sahabat & seperjuangan dalam kelasku, terima kasih untuk hadiah yang telah kau berikan, semoga akan menyuntik semangatku supaya terus berusaha dengan lebih gigih.
Buat mama & abah, terima kasih kerana melahirkan ku ke dunia ini, ku sangat bersyukur & gembira menjadi puteri buat kalian berdua. Terima kasih.
Buat guru-guru, terima kasih kerana telah menjadikan aku insan yang berguna & berpengetahuan dalam pelbagai ilmu. Tanpa kalian siapalah aku.
Buat sahabat-sahabat seperjuangan, terima kasih kerana sudi menjadi sahabat untuk aku, aku memohon kepada-Nya, moga persahabatan ini akan berkekalan buat selama-lamanya hingga ke syurga. Amin.
Untuk kakak-kakak bilik asramaku, terima kasih kerana melayan kerenahku selama ini, kalian semua sangat aku sayangi.

Buat semua, doakan aku supaya terus berjaya untuk menjadi insan yang berguna di dunia & akhirat. Moga kekuatan yang di beri dapat aku gunakan untuk masa hadapan. InsyaALLAH.

SUKA POST NI? LIKE JER.

2 comments:

roshi''dayahdayu'' said...

wah best nya dapat kek..nice..hope sis berjaya dunia dan akhirat..amin

Cerita Hati ^^ said...

haha.. amin.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Template Edited By Ain Donashi ♥ All Rights Reserved © 18 Feb 2012