STATUS UPDATED!
Bissmilahirahmanirahim, selamat datang ke Cerita Hati, semoga segala perkongsian bermanfaat. ツاَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُه
Cerita Hati ツ™: Giveaway Tamat! Rezeki Bulan Disember :)

Wednesday, 18 December 2013

Giveaway Tamat! Rezeki Bulan Disember :)



Dengan lafaz bismillah, Giveaway yang aku anjurkan bersama rakan aku secara rasminya DITUTUP. Walaupun tiada sambutan, hanya 2 orang sahaja yang mencuba nasib walaupun tidak mengikut peraturan yang telah ditetapkan. Tapi tak mengapa, review blog para peserta akan turut dilaksanakan. In Sha Allah :)

Bercerita mengenai rezeki, alhamdulillah, aku Tudung Pashima Turki saiz besar dari Giveaway KLIK SINI.
Hadiah tengah on the way. Terima kasih :) Korang kalau nak membeli belah tudung boleh ke sini.

Kedua, dah kalau namanya rezeki tak akan kemana, alhamdulillah, aku berjaya menjadi pemenang hadiah utama Giveaway KLIK SINI. Hadiah? RM50. Masyuk tu. Alhamdulillah. Terima kasih banyak-banyak :)

SUKA POST NI? LIKE JER.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Template Edited By Ain Donashi ♥ All Rights Reserved © 18 Feb 2012