STATUS UPDATED!
Bissmilahirahmanirahim, selamat datang ke Cerita Hati, semoga segala perkongsian bermanfaat. ツاَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُه
Cerita Hati ツ™: Pembetulan, Buat Aku Jadi Betul ≧◠◡◠≦✌

Saturday, 11 October 2014

Pembetulan, Buat Aku Jadi Betul ≧◠◡◠≦✌


Hari ni, aku ponteng asrama. Haiyoo, malas nak pergi. Jujur dari hati aku, bila masuk je pintu besar asrama aku, terasa ibarat batu besar yang bergumpalan dengan masalah menghempap kepala aku yang hampir separuh senget ni. Malam ni, sibuk siapkan kerja rumah a.k.a pembetulan kertas peperiksaan subjek Bahasa Melayu Ujian Percubaan STPM Negeri Terengganu.



 
 
Confirm, esok aku tak pergi sekolah (─‿‿─) *pemalas
Dengan adanya cara pembetulan ni, buat aku jadi betul pada masa akan datang apabila menjawab soalan-soalan yang bakal dikemukakan. Amin. (>‿◠)✌

SUKA POST NI? LIKE JER.

4 comments:

aRz MoHa said...

hai adik singgah sini dan follow blog ini

arzmoha.com

dari GA Diari Jejaka Hangat

Cikgu Norazimah said...

Dear, CN follow sini 316 dari segmen : http://www.cekgunorazimah.com/2014/10/giveaway-diari-jejaka-hangat-2014.html

Flawless Sakura said...

cantik nya tulisan ! :O

Cik Iman said...

cantik handwriting tu :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Template Edited By Ain Donashi ♥ All Rights Reserved © 18 Feb 2012